1398-06-10 08:49
956
0
65225
سیطره روح لیبرالیسم بر دارالمؤمنین گرگان !

گویا بوی محرم به مشام بعضیا نرسیده!/ فضای سازی تبلیغی شهر گرگان در شأن ماه محرم نیست !

گذری سریع در میادین و خیابان های سطح شهر گرگان در مسیرهای مختلف و نگاهی اجمالی به فضای محیطی و تبلیغی آن ، گویای این نکته مهم است که انگار خیلی ها متوجه فرا رسیدن ماه محرم نشده اند و یا اینکه شده اند و خود را به آن کوچه خاص زده اند و یا ... !

به گزارش گلستان ما، گذری سریع در میادین و خیابان های سطح شهر گرگان در مسیرهای مختلف و نگاهی اجمالی به فضای محیطی و تبلیغی آن ، گویای این نکته مهم است که انگار خیلی ها متوجه فرا رسیدن ماه محرم نشده اند و یا اینکه شده اند و خود را به آن کوچه خاص زده اند و یا ... !

اگر فقط مسجد للهیان هم در دو مسیر [ فلکه شهرداری - چهار راه میدان - فلکه سرخواجه ] پرچم و پارچه های محرم نصب نمی کرد و هیئت مهدویون دور میدان شهرداری موکب نمی زد ، دیگر هیچ اثر مشخص و چشمگیری از ماه محرم در سطح شهر وجود نداشت و ندارد .

گویا بوی ماه محرم به مشام بعضیا نرسیده است و یا اینکه شامه بعضیا دیگر این عطر و بوها را حس نمی کند و یا اینکه بعضیا ، شامه شان دستکاری و از تنظیم خارج کرده اند و یا اینکه به دنبال ایجاد اختلال در شامه جامعه و مردم هستند و یا ...

آقا و بانوی محترم ؛ لطفا پنبه از گوش درآورید و چشمها را بشورید و باور کنید که ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر ، ماه نبرد تمام عیار حق و باطل آغاز شده است ، همان ماهی که اسلام را زنده نگهداشته است .

ما را چه شده است ؟

نکند القائات و شبهات پیچیده شیطان و دشمنان در شبکه های ماهواره ای و مجازی اثر کرده است و بعضی ها دچار استحاله فکری و فرهنگی و عقیدتی شده اند !

نکند روح لیبرالیسم در تار و پود عقاید و اندیشه های ما رسوخ کرده و بر وجود ما سیطره یافته است که اینگونه از کنار بزرگترین رویداد جهان اسلام و تاریخ بشریت به سادگی می گذریم .

 گرگان بزرگتر و صاحب ندارد

وقتی " ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان " به عنوان ستادی که وظیفه اش احیاء و اجرای دو فریضه مهم و مغفول الهی است در وضعیت تعطیل و انفعال کامل قرار دارد ، انتظاری بیش از این نباید داشت !
( حال آنکه بر منابر از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهمترین فلسفه قیام اباعبدالله ، به گرمی سخن می رانند )

وقتی مدیران سازمان ها و ادارات کل متولی حفظ ، احیاء و تقویت شعائر دینی و مذهبی ، اندر خم یک کوچه اند و آن کوچه هم بن بست است ، دیگر چه انتظاری باید از بقیه داشت !

وقتی هیچ شخصیت محوری و یا بزرگتری در سطح شهر گرگان وجود ندارد که از سایر افراد و مجموعه ها و مدیران ادرات کل و مدیران شهر گرگان بخواهد ، مطالبه کند و تذکر بدهد ، وضع از همین هم بدتر می شود !

دیگر حتی شهرداری ، شورای شهر و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان هم به همان اندازه معمول مورد انتظار و مطابق سالهای گذشته هم عمل نکرده اند و وضعیت و چهره شهر این کم کاری را فریاد می زند !

چه باید کرد ؟

" شورای هیئات مذهبی " با همکاری مسئولین هیئت های مذهبی سطح شهر نسبت به فضای سازی تبلیغی و محیطی پیرامون محل فعالیت خود اقدام کنند .

" هیئت امنا مساجد " سطح شهر گرگان نسبت به فضای سازی تبلیغی در محدوده بیرونی مسجد خود اقدام کنند .

" بسیج ادارات " در محدوده ساختمان های ادارات کل و ادارات شهرستان گرگان و به اندازه امکان و توان خود نسبت به فضای سازی تبلیغی و محیطی مناسب ماه محرم اقدام کنند .

مجموعه های خودجوش و مردمی و جوانان هیئتی و حزب اللهی ، بصورت آتش به اختیار دست به کار شوند و هر آنچه که شایسته است را بصورت بایسته به انجام برسانند .

در پایان باید یادآور شد که افتخار خدمت در دستگاه عظیم محرم و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، سعادت و شایستگی لازم دارد که این توفیق به هر کسی به اندازه عشق و ارادتش به این ساحت مقدس و ارزشمند داده می شود .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.